It never crossed my mind at all
That's what I tell myself
What we had is come and gone
You better offer someone else
It is for the best
I know it is
But I see you

我從來都沒想過
那就是我告訴我自己
我們已經分分合合(好多次了)
妳跟他在一起會更好吧
我知道這是最好的
但是我想再見到妳

Sometimes I try to hide what I feel inside
And I turn around , you're with him now
I just can't figure it out

有時我試圖掩蓋內心的想法
當我改變後妳現在已經和她在一起了
我就是無法理解

Tell me why  you're so hard to forget
Don't remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

告訴我忘掉妳為什麼那麼難
不要讓我想起妳,我還沒完全忘記
告訴我為什麼我似乎就是不能面對事實
忘記妳 我就是做不到

Memories suppose to fade
What's wrong with my heart
Shake it off let it go
Didn't think it would be this hard
Should be strong, moving on
But I see you

記憶多半都已退去
我的心是怎麼了?
擺脫它吧,讓它走吧
沒想到這麼辛苦
應該要堅強,繼續往前走
但是我想再見到妳

Sometimes I try to hide what I feel inside
And I turn around , you're with him now
I just can't figure it out

有時候我試圖隱藏內心的感覺
然後當我改變後,妳現在已經跟他在一起了
我就是不能理解

Tell me why you're so hard to forget
Don't remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

告訴我忘掉妳為什麼那麼難
不要讓我想起,我還沒完全忘記妳
告訴我為什麼我似乎就是不能面對事實
忘記你,我就是做不到

Maybe I regret everything I said
And there's no way To take it all back , Yeah
Now I'm on my own , I wont let you go
I'll never understand
I'll never understand
Yeah, ohhh.

或許我很後悔我說的每一件事
沒有辦法可以收回, yeah
現在我是一個人了,就讓你走吧~
我永遠不會明白
我永遠不會了解
耶 澳澳澳

Tell me why you're so hard to forget
Don't remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

告訴我忘掉妳為什麼那麼難
不要讓我想起妳,我還沒有忘記
告訴我為什麼我似乎就是不能面對事實
忘記你,我就是做不到

Not over you, ooh. 

還沒忘記妳 ,澳

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Smile 的頭像
    Smile

    Sun & Smile

    Smile 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()